עלייה בביקוש למזגני 'אלקטרה' בכשרות בד"ץ מהדרין

עפר גדנקן No Comments on עלייה בביקוש למזגני 'אלקטרה' בכשרות בד"ץ מהדרין
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בחירת מזגן אידיאלי לבית תלויה בנתונים רבים שמשתנים בהתאם לתנאים ולנסיבות בגנן הוא נקנה. אלא שכאשר מדובר בציבור יראי ה', לפני הכל נשאלת שאלה: האם המוצר שלי עומד בהחמרות הנדרשות לפי ההלכה? ואם הוא עומד בהגדרות ההלכתיות, האם יש אותו בהידור ברמה גבוהה יותר?

עם חדירתם לשוק של מזגני 'אלקטרה' הכשרים לשימוש בשבת בכשרות של בד"ץ מהדרין של הגר"א רובין שליט"א, עלתה רמת הדרישה של ציבור הצרכנים. בעלי חנויות החשמל ומתקינים מספרים על עלייה משמעותית בקרב ציבור הקונים, שמתעניינים בתהליך הקניה, לפני הכל, האם מדובר במזגן כשר לשימוש בשבת בהידור. "אם יש אפשרות להדר – הצרכן החרדי מעדיף לעשות הכל", מסביר אהרן, מתקין ממודיעין עלית. "אני רואה את זה בעליית הפניות אלי. אנשים כבר קונים מזגן ומעדיפים לדעת שהם מהדרים ולא נגרם אצלם אפילו חשש לחילול שבת. מאז ש'אלקטרה' הכניסו את עניין המזגנים הכשרים לשוק, אנשים פתאום קלטו מה המשמעות של שימוש במזגן בשבת".

כידוע, עם התפתחות עולם הטכנולוגיה התרבו והתגברו המכשולות במוצרי החשמל ובפרט באלו שבהם חיישנים המנטרים את פעולת האדם בחדר ומשפיעים לעיתים באופן ישיר על פעולת המכשיר. אלקטרה מציגה את כיום את הפתרון המתקדם ביותר למזגנים בשבת. פתרון מובנה עם מצב "שבת" בשלט עצמו בהכשר מהודר של בד"ץ מהדרין של הגר"א רובין והמכון הטכנולוגי להלכה מיסודו של הרה"ג לוי יצחק הלפרין זצ"ל. הפתרון של אלקטרה מהווה פסגת הטכנולוגיה ההלכתית. לראשונה ישנו מזגן איכותי המותר לשימוש בשבת למהדרין מן המהדרין.

בחברת 'אלקטרה' מספרים כי התגובות מחממות את הלב וממשיכות להגיע ללא הפסקה. "אנחנו גאים לדעת שעשינו מהלך מיוחד לציבור לקוחות כה משמעותי שלנו, ושהצרכנים הבינו את עומק המחשבה וההשקעה בהם, ומגיבים באהדה ובברכה. אין ספק כי החלק שלנו בסיוע לשמירת שבת כהלכתה, ילווה אותנו בהמשך הפיתוח שלנו ובדרך המשותפת שלנו עם הציבור החרדי. אנחנו יודעים היום בוודאות שהלקוחות שלנו יכולים להבטיח לעצמם שהם נמנעים מחשש חילול שבת ח"ו ורוכשים רק מזגן עם כשרות בד"ץ מהדרין.

 

 

 

 

 



0 תגובות